En vanlig Onsdag

Ja, vad händer mer på Onsdagar då? Jo, det brukade vara träningar på Onsdagar, men så är det inte nu när det är sommartider.. Så ikväll är jag ledig (: Ingen träning med andra ord =/ Fast hela eftermiddagen kommer spenderas i en bil eftersom jag och mor ska åka och hämta saker åt pappa. Först ska vi till Charleswood, för att hämta/lämna grejer. Och då kan jag samtidigt lämna in telefonjäveln! Fan igen för nya telefoner!!! Och sen när vi är klara i Charleswod så bär det av till Örebro för att hämta/lämna yttligare mer grejer. Så ja, min eftermiddag vet ni nu hur den kommer se ut! Inte speciellt rolig, men så är det ibland. Men när jag väl kommer hem får jag fan vara aktiv och hitta på något, typ fiska, cykla, promenera, ta en inlines-tur kanske? Vad som helst bara något man rör sig på! (: Hur ser din eftermiddag/kväll ut då?

Och apropå hackkörv, va det några som va på att åka till Strömsdal ihelgen? ;)


Men nu så måste jag bege mig till affären för att handla lite till lunchen som jag ska göra iordning. Sen bär det iväg, usch. Redan rastlös ju, hur ska det bli när jag sitter i bilen sen? Haha.. Nej, ha en bra dag. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0