Fredag

Ja, idag så har jag hunnit med lite saker. Tog mig en promenad med Rambo i 1,5 timme. Grymt skönt! Sen så följde med med mamma och handla lite, och sedan hjälpte jag till med maten också. Duktig jag är! (: Men sen så bestämde sig mina föräldar för att de skulle iväg och fiska, och de tar med sig husvagnen. "Premiär"-natt med husvagnen + massa fiske. Fast jag ska inte med.. Jag är hemma istället, för att ikväll är det gymnastikuppvisning. Det är grymt roligt att titta på, roliga trick och oväntade saker ;b Sen får vi se om min karl följer med eller inte. Han är inte så mycket för sånt.. Men men.. Sen kl 22.00 drar han och jobbar =/ Tråkigt att vara ensam hemma på fredagkväll :/ Vad händer ikväll gott folk? Någon som har något förslag, eller någon som vet rättare sagt? :)

Nu blire leta fram kläder, och sedan fixa mig lite. Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0