Godmorgon

Ja, faktist så är jag uppe nu redan. Jo, min underbara söta rara pojkvän hade ställt sin klocka (den låter som ett jävla brandalarm!) vid 08.40 för att jag skulle upp då. Gud så snällt av han.. Jag verkligen njöt av lycka av att få gå upp. NOT! Men fan vad trött jag va, men jag tänkte faktist att jag måste upp tidigt för att sedan kunna sova på kvällarna. Så det va lika bra att traska mig uppåt. Och bara tänka positivt, det brukar hjälpa :)
 Men annars så väntar jag på att Emlan ska höra av sig så vi kan åka och äta frukost på fiket :) Det ska faktist bli väldigt gött! (: Vem tackar nej till frukost på fiket egentligen? Det är ju så oerhört gött! Men sen får det faktist vara nog med att handla/köpa småsaker. Och sen är det ju Grythytte-marken man måste bara gå på... Pengarna räcker ju fan inte till! :/ Fan, ge mig en miljon eller 2. Kan ta 3 också tack!

Men jag ska göra mig iordning för att förhoppningsvis snart bege mig bortåt mot hammarn&ghn för frukost och hämtning av Emlan antar jag. Så jag äntligen får i mig lite frulle. Peace out!


Kommentarer
Postat av: Emelie Saxin

jag tackar aldrig nej till det! det var riktigt gott ;)

2010-05-03 @ 14:12:02
URL: http://emeliesaxin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0