Lördag

Det blev en Karlskoga trip igår, och lite muck. Mycket roligt! Hahaha.. Men annars så va vi baa ute och gled igår, hade inget att göra i stort sett. Men vi hade ju varandra. Haha =)

Men idag blir det frukost på fiket med J&E, sen ska jag upp i skogarna för att äta lunch med mor och far. De är ju där med husvagnen. Och Patrik, han har dragit till Strängnäs och åker rallycross. Han va så underbart snäll och kom och väckte mig kl 06.00 imorse.. Men han sa faktist hejdå :) Och då blev jag glad! (:

Nej, nu ska Jocke ha sin dator och vi ska dra till fiket! Ha en bra dag, så återkommer vi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0