nittonde maj tvåtusen tio

*Pustar ut!* Jag fick ur mig det nu, blev irriterad/arg på hur folk kan vara. Men nog om det nu, hihi. Jag talade bara om lite hur jag tyckte och hur jag tänkte. Egna åsikter kallas det! 
 Men jag jobbar och sliter känns det som. Min kropp är helt mör, min rygg är öm och mina fötter värker. Och jag vet någon som ska ha en fet jävla fotmassage i slutet på sommaren, eller varför inte snart? Jo, det är jag som ska ha det! Men idag så fick jag faktist ta kronhagsskolan helt själv! Och när jag hade gjort klart det skulle jag få gå hem, om inte Rita säger jag ska med till pensionärer och städa lite, MEN nu är jag hemma iaf och det är braaaa gött! Men jag kan nästan garantera er om jag går och duschar nu så kommer de ringa och säga att jag ska med dit och dit för att jobba lite mer. Och om jag inte duschar så kommer de inte alls ringa! Inte sant?

Men som sagt, idag blev det en kort arbetsdag. Och ska snart diska (fan, hade jag glömt!) och hoppa in i duschen, sedan invänta på att Patrik ska komma hem och laga lite mat innan han åker och jobbar. Sen ska jag ringa ett samtal och se om jag arbetar imorgon eller inte, vadfan. Har inge riktigt schema än.. Och sen ska jag bege mig till Björnvägen för att hjälpa till med lekerstugan, den försvinner från gården idag. Och den hamnar i Grahajdi hos familjen Gustavsson. Ta väl hand om den! Sen ska jag nog se på film/umgås med Amanda lite, tror vi bestämde oss för skräckfilm + godis ikväll. Eller hur va det där bestämt? ;) Får väl se, hon har säkert inte vaknat än! Ska nog ta och väcka henne tror jag, hon kan fan inte sova bort hela möra. Ha en bra dag, pussssss!


Kommentarer
Postat av: Viktoria

Okeej :) men det är skönt att jobba ändå, för du får härlig lön sedan :) Så det är värt mödan ändå :D

2010-05-19 @ 20:24:23
URL: http://viktoriiaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0