- överdrivning

Har läst lite olika bloggar om hur sambolivet är och hur de har det, samt hur deras relition blir för olika människor när de flyttar ihop. Det är lite intressant tycker jag om hur människor/par kan ändras! Och vissa är verkligen helt otroliga så man man nästan skrattar hur patetiskt det egentligen är. Vissa överdriver som in i helvete om sin roll i förhållandet genom att gå över styr när de berättar hur "bra/perfekt/underbart" dom har det.  Andra döljer sanningen och därför måste övertala övriga på jorden vilket "bra" liv de lever tillsammans. MEN, jag måste få ur mig detta innan jag skriver något mer; || Den som försöker övertala andra genom hur "bra" ett förhållande är bevisar bara hur dåligt de egentligen har det. Varför måste man övertyga nästan världen om hur bra/perfekt/underbart ett par har det är? Räcker det inte med att bara visa kärlek till sin partner när man umgås istället för på internet och diverse ställen?! :P ||


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0