Så fel

BM, skriv ditt namn om du nu vågar stå för det du säger (: Och nej, det är inte sant faktist det du skrev och det är inte sant i det jag skrev heller så.. Bara en kul ryktes grej, så folk hittar på.. Precis som vanligt här i hålan!
Häng med från början nästa gång innan du öppnar mun.

Jag blev tyvärr lite irriterad på när folk inte vågar skriva sitt namn när de ska kommentera någonting. Folk skriver sitt namn bara när de skriver något snällt. Fast det är irriterande så är det lite kul också. Då ser man vad rädd människor är för konflikter (: Nästa gång kan ni som kommenterar utan att skriva "erat rikiga namn" kan bara va tysta. Varför kommentera om man inte vet vart det kommer ifrån liksom? Då behöver man inte ta åt sig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0