sjuttonde maj tvåtusentio

Nej men hejsan hallå.
Jag måste faktist erkänna att jag va helt slut efter jag kom hem till mor och far efter jobbet. Och mina fötter värkte totalt, men jag får skylla mig själv när jag inte väljer bra skor att gå i. Men måste faktist säga att mer jobb imorgon ska det bli. Och jag har faktist hämtat ett par bättre och mjukare skor att gå i! Kommer få städa kronhagsskolan och fyrklövern samt kanske några pensionärer. Vet inte riktigt än, chefen kommer skicka ut ett arbetsschema inom snar framtid. Bara vänta och se hur mycket jobb det kommer bli! (:

Men alldeles strax så kommer jag det pizza och umgås med en god vän. Sen blir det hem och lägga sig i tid, för imöra bitti ringer klockan tidigt och jag ska börja få ta kronhagsskolan själv! Eva-Lena ska ta tandläkarn imorrn bitti.. Fan, vad läskigt! Haha, men det kommer gå bra. Men nej, måste sluta skriva nu. Magen kurrar. Tjong!


Kommentarer
Postat av: Lillie ♥

Hejsan i morrn är det nämligen min födelsedag,

och jag skulle blir så himla underbart glad om du bara snabbt kika in på min blogg, läste lite snabbt

och lämnade en söt lite kommentar, då vore du guld värd! ♥ Dessutom kanske det kan vara min lilla present från dig :D ! thihi XD kramar & pussar

2010-05-17 @ 20:16:07
URL: http://quiza.blogg.se/
Postat av: bitterfittan

så skönt (:



hur dags börjar du imorgon då?

2010-05-17 @ 20:28:27
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se
Postat av: JOHANNA .

SV; Min helg var bara bra! :)

2010-05-17 @ 20:57:22
URL: http://johannavk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0