SS

Ja, ni kan ju antagligen gissa vad SS står för? Annars så får ni väl fråga eller något.

Men gårdagen blev nyktert, och köra bil. Nej, inte förvånad jag heller faktist. Och Emlan fick provköra sjufårtin, och jag tror hon blev lite småkär i turbon faktist. Trycka på gasen, det kunde hon! Mayhem-Emlan <3 Men som sagt, den fick ju jag köra eftersom hon blev bjuden på öl. Så, fick läggamig i sängen vid 03.30 tiden.. Och nu dagen efter så känns det som att jag har druckit!! Så jävla trött, så jävla sliten! Kors i taket alltså!

Och idag då.. Blev gå upp, se att älskling va uppe före mig fast han hade jobbat natt. Och det blev ghn en sväng (: Men sen åkte jag hem till mor och far, städade mitt gamla rum och åta Foppa. Nu ska jag bege mig bort till Ghn igen för att äta mat hos familjen Gustavsson. Tror Patrik sa att det va Tacos, och det är ju inte helt fel! Mummss..



Kommentarer
Postat av: Emelie Saxin

jag vet någon annan som också kan trycka på gasen rejält ;)

2010-05-09 @ 21:01:23
URL: http://emeliesaxin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0