tionde maj tvåtusentio

Som ni redan vet så fyller världens bästa Tolan 18 år idag. Så yttligare ett stort grattis till henne, min kära sessa. (Har typ ringt, smsat, skrivit här på bloggen, fb.. Överallt nästan!).

Men idag startar en ny vecka, det är nya dagar och nya möjligheter finns. Min dag kommer väl att börja med att göra frukost/lunch. Sedan bege sig bort mot mor och far en sväng (kolla om jag har fått post, ta ut Rambo om det behövs, titta om jag behöver ta med mig mer/andra kläder). Mot kvällningen så ska jag faktist ta mig i akt och handla lite, men jag har för mig att Patrik ska iväg till stan.. Kanske ska med och handla där istället? (: Komma bort lite, skulle va skönt. Men vi får väl se om det ens bli något.. Det kan ändras, somdet brukar göra.

Men nu ska jag faktist gå bort från datorn, väcka Patrik och fråga om han ska ha något att äta. Sen ska jag få bort min nervositet för morgondagen. Fan, jag vill egentligen inte.. Kommer vara toknervös! :'/ Men det är som det är, måste man så måste man. Peace out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0