tjugotredje maj tvåtusentio

Godkväll.
Idag blev det sova länge, eller jag gick upp 09.30 och sedan somnade jag i soffan i 2 timmar ;p Jag va bra sleten.. Kom ju hem 03.00 inatt! Blev hela 22 mil igår... Fan, men ska man va på topp så kan det kosta.
Men annars så har jag varit i Ghn och städat i husbussen lite, men måste nog städas flera gånger för att det ska bli fräscht! Och sen kanske nya gardiner också? ;p Får väl se hur det blir med det.. Sen så blev det hem till Björnvägen och va där en stund och sedan blev det hem hit och se på GG samt kolla datorn lite (: Inom några minuter så ska jag till Ica och möta några tjejer så ska vi se på en bra film. Ska nog bli trevligt med lite prat! (: Haha, girltalk you know! Och sedan ska jag faktist lägga mig (ensam, putte jobbar natt!), det är jobbdags imorgon och hela veckan! Skönt att få ihop lite pengar, och skönt att ha något att göra på dagarna.

Men nej, ska fixa lite saker innan jag ska kila mig iväg. Ha en bra kväll.. Puss och Kram! (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0