- örebro

Ja, kom hem vid 15 tiden från Örebro. Jag må säga att vi hade kul! Och mycket shopping blev det iallafall. Vad skönt, nu har man lite nya saker också. Men jag handlade en hylla (ha övanför köksborder, det är alldeles tomt!) som jag ska ha en tavla på (också inköpt idag), ny badrumsmatta (behövde lite mer färg färg inne), ett nytt ljus, och 3 sorters nya dricksglas och där utav är det shotglas! Kändes skönt med lite nytt här hemma. Och sen får jag ju inte glömma att jag köpte mig ett par nya skor också! Ett par nya stövlar


Dom är köpta på dinsko på Marieberg i Örebro. 499 :-
Kommer passa bra till min nya klännig.

Men annars idag så har jag varit lite varstans faktist. Har varit till mormor och morfar, sen hos mor och far, hos Ica, träffat Linda mm. Sen så försvann Linda, och då gick jag och Fredrika ner till Ica för att hyra film och mysa lite. Hyrde "Stay Cool" och fyfan vilken dålig film! Men hon skulle sova, och jag är hemma hos mig nu. Ska kolla genom min post, och sedan packa upp lite innan jag lägger mig i sängen och ska se klart på första säsongen av "Glee". Har 2 avsnitt kvar bara.. Och imorgon ska jag fanimej sova ut (och övertala pappsen att få upp min hylla och lite saker som är kvar), om jag ska orka med praktiken. Hoppas det blir en okej praktik, så jag inte blir skrämd på en gång. Men jag återkommer imorgon innan praktiken om jag hinner. Annars så hörs vi imorn kväll när jag slutar. Sov gott på er, för strax... vilken minut som helst så slocknar mina ögon, de står redan i kors! Guten nacht! Peace n' Love.


Kommentarer
Postat av: evelina

ja det var skoj hihi :)

2010-11-09 @ 21:10:17
URL: http://evelinahillbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0