- torsdag

Hejsan.
Det kom en god liten sak till mig imorse och mös! Tog min kudde och gosade med mig, blev så glad när han kom. Puss på dig raring! (: Du gör mig alltid så himla glad.

Men det blev en promenad till Bjärnvägen för att få i sig lite käk, och så jag orkar med dagen. Ska faktist på praktik idag.. 13-21.30! Trivs verkligen där! :) Antagligen sommarjobb där också! Skönt med pengar.. Men jag har inte jätte mycket tid att skriva så värst mycket mer. Måste kila, finns på mobilen. Puss!


Kommentarer
Postat av: evelina

vem är denna herre då? ;) tell me :D

2010-11-20 @ 09:20:07
URL: http://evelinahillbom.blogg.se/
Postat av: evelina

förlåt att man är en nyfiken jävel då

2010-11-23 @ 09:53:32
URL: http://evelinahillbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0