möööndag

Ja, praktik idag då.. Alltid lika trevligt att få vara där, och jag måste erkänna att jag lär mig något nytt vaaarje dag! :) Snart så är jag självständig där! :D Det betyder,  jobb?

Men idag annars så fick jag mat hos mina päron. Det blev faktist mini-panmnkakor (plättar!!). Gött som fan, så nu behöver inte jag mat på flera timmar. Och ikväll så blir det en lugn tv-kväll! Ska bli mys! (: Sen så är jag faktist ledig imorgon! (: Så himla skönt! Men jag måste tydligen handla lite innan jag ska iväg ikväll, hemmafru? Hmm..... haha! (;

Nej nu va jag lustig. Nu ska jag faktist duscha och fixa mig iordning innan jag far iväg för trevligt kväll! :)
Tjollahoppsansa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0