Lördag

Alltså, det är någonting som är lite konstigt. Det sägs att det är party at my place tonight.
Eller, finns några som säger det! Så jag har lite fullt upp idag..
*Rensa papper (räkningar mm) och plocka ihop saker som ska med hem.
*Koppla ur högtalarna och ta med hem till mig.
Så vi har lite musik och bra ljud (bra och bra men... ändå) 
*Fixa musik och lägga in mer bilder på USB-minnet (+filmer).
*Åka till Dammtjärn för att äta +träffa mor och far, och älskling (Rambo!).
*Hem för att städa och göra fint, byta sängkläder och städa ännu mer.

*Sist men inte minst; Duscha och göra sig iordning för kvällen.
Men frågan är, dricka eller inte dricka...(?)



Ikväll blir det kamera, eftersom jag fick en när jag fyllde år! :* Den måste användas, kul med fyllebilder (på en del). Men nu ska jag försöka ta tummen ur röven och börja med det jag ska så jag jag kan åka till Dammtjärn för att få lite föda. BBL! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0