Nattbloggning

Hejsan. 3 saker kan jag skriva om !! :)
Jag har varit på träning idag ju, och fyfan vad ont i benen jag har. Kors i taket! Men när träningen va slut så blev det åka till affären med Eve, eller jag skulle dit. Hon blev bara med! (: Sen så körde hon hem mig, och det blev kvällsmat. Har också sett camp rock 1, och ska se 2an snart. Men mellan allting så har jag hunnit färgat mitt hår, och det är en lite annorlunda färg. Blev faktist bra nöjd! Det får bli en överaskning när ni ser mig! ;) Fniss! Busig jag är.
Och en annan sak är att jag ska upp om några timmar, kl 0600 ska jag bege mig till Stockholm. Ska bli kul, och intressant! Och äta god mat och allt såntdär.
Och en annan sak, till veckan så börjar jag jobba!!! Jag är så glad! :D Så jävla skönt att få någonting att göra igen, och tjäna pengar på det. Och vem tackar nej till pengar när man får chansen? :) Jobb kanske kan lätta upp en del saker?

Men nu jag ska somna in till Camp Rock 2 också, så vi får väl se om jag ser hela ;p Märks! Måste ju få lite sömn innan jag ska upp för att förbereda mig inför resan till Sthlm (: Sov så gott, och dröm inge otäckt och otrevligt! :) Peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0