Onsdag

Igår så gick träningen bra, trodde inte jag skulle orka så mycket men det gjorde jag faktist. Fast jag knappt hade tränat på hela sommaren, bara varit ite och gått. Men märkte imorse att jag hade träningsvärk i mina vader som fan! Men, sånt är livet ibland! ;) Och imorse vid 7 kom en hund hem till mig, så jag är hundvakt. Har redan varit ute med han en lite längre promenad idag, ska sen vid halv 4, 4 gå en långpromenad med Ica och en annan hund också. Skönt att röra på sig lite mer, så skippar nog träningen ikväll sen. SKa jag gå varje dag, så kommer jag ju inte palla med träningen varje dag. Men det gäller ju att ta vara på den tiden nu, för sen kommer det nog kanske inte finnas nå tid alls till det. Ingen som vet, inlovad praktik har jag iallafall! Grymt gött att ha någonting att göra om dagarna, och praktik kan leda till jobb! :)

Men nu ska jag föra över lite bilder som jag inte har gjort än på FB (bilderna på lägenheten finns på datorn också, men det fixar jag så snart jag kan, fick lite att göra nu), och föra över mer filmer på mina USBn. Sen bär det iväg till Ghn för promenix, eller vart det nu blir. Peace (...) and love!



Remember me
I do not want to lose you.
I miss you like hell.
Please, give me a chance(?).
It's all i want.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0