Onsdag

Ja, hela dagen har jag och Jessie varit och fiskat! Men tror ni jag har otur eller? Jessie fick upp 2 st inom 1,5 timme medans jag inte fick upp någon på 6 timmar. Vad har fiskarna emot mig egentligen?! ;/

Men jag har redan hämtat nyckeln till HOK-stugan, har varit där och kollat läget om det var något som behövdes göras. Men det var det icke, bara att fylla upp kylskåpen med godsaker och fixa högtalarna, musik och stereon. Det skulle jag och miilan göra på Fredag innan alla kommer tror jag det blev bestämt. Man får tacka Viffa för lånet redan nu.
Sen så har jag äntligen fått tag i min nya bäddmadrass så jag antagligen kommer få sova gött hädanefter!
Och resten at dagen så ska jag hinna färga håret, baka klart med mamma och handla in lite mer saker som vi ska ha till imorgon. Imorgon så fyller jag ju, om ni inte redan glömt det! ;) Och vet ni vad? Jag är så sjukt taggad till på Fredag! Är inte ni det? Hoppas ni alla kommer bara! :)

Nej, nu har mamma bråttom till affären.
Så, vi hörs! Peace out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0