Söndag

Äntligen slut på arbetet för denna helg. Har ju jobbat nu hela helgen! :) Och måste säga att det har gått asbra faktist! en vi har jobbat så hårto ch effektivt att jag är slut efter helgens arbete och bravader (va ju kalas i fre&lör). Hoppas bara på mer arbetsdagar, och en fast anställning på LOKA. (Just det, jag jobbar på LOKA..) Hoppas Hoppas Hoppas det blir mer och mer jobb. Ser ljust ut iallafall! :D Tihihi..
MEN, jag får ju inte hoppas på för mycket för man blir bara besviken i slutändan. Jo, fråga mig som vet! Men som det ser ut just nu så är det pooooositivt! ;DD



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0