Söndag

JAG LEVER FAKTIST, fast jag inte bloggat sen i fredags ;p

Men Fredagen blev lyckad, tack alla som var där. Kom ju bra mycket folk, bjudna som objudna.. Trälgit nog så fattar inte vissa personer vad ett nej innebär. Nästa gång blir det hårdhanskar. Trodde inte att det skulle bli så bra, och tack för alla presenter man fick. Tihiii!! :)
Men sämsta med att ha fest, är städningen dagen efter. När jag och Emilia skulle börja städa så blev det som en bomb i ansiktet när vi öppnade dörren. Har fan aldrig känt en sådan vidrig doft! Baksi på det, och äcklig lukt. Det va som att man bara ville lägga sig och gråta, och sedan spy på det. Nej fyfan säger jag!! Men nu är det klart, och fint. Hoppas vi ;p

Och igår så blev det bara myskväll med Ica, och vi tog det mest lugnt. Men fan så sent det blev ;p Men vadfan, vad gör man inte när man har roligt liksom? ;p Tihi..
Idag blev det en skogstrip till Hatte för att lämna en bil, sedan en Karlskoga trip med Ica och henk! :)
Det va väl typ min helg det, kort och sammanfattat! :) Hur har eran varit? :)

JUST JA; EN SAK TILL INNAN JAGH GÅR! DET ÄR GOSSIP GIRL PREMIÄR IDAG FÖR ER SOM INTE VET!!!! :)
Klockan 19.00 på kanal 5! Åh gud så jag har längtat! <3<3<3

Nej, vi hörs nu va! ;) Ska kilaaa! PEACE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0