Torsdag

Hejsan.
Skulle skriva ett kort inlägg.
Jag och mor drar in till Örebro i eftermiddag och ska handla lite. Eller hon ska till sjukstuga, och jag ska kika runt lite. Kanske kika efter en ny telefon som jag vill ha? ;p Efterlängtade Iphone! Men frågan är om jag ska ta en 4a, 3G eller 2G? Fast 4an är ju dyrare, det är den. Men det är nästan samma program och skit som det är i alla andra. Fast 4an är ju lite bättre va.  Men vi får väl se vad som blir utav saken.. Märks när jag kommer hem (: Men sugen är man faktist!!! ;)


Nu ska jag gå ut med Rambo latsörk, och sedan bär det iväg till staaeeen!
Auf Wiedersehen!

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0