Back!

Ja, ridningen va rolig som alltid. Men idag känner jag av i benen faktist! Spaghetti beeeeeeeen! (A)
Men det går över, inom kort hoppas jag. Men strax är det Idol, sen så vet jag inte vad det är på tvn eftersom jag inte fått min jävla boxer. Jag börjar fan bli arg när han inte styr upp detta! Först hittar han sladdarna men inte boxern, men nu hittar han boxern men inte sladdarna. (Sladdarna passa inte sa han!!).. Alltså, hur svårt är det att läsa insktruktioner innan man flyttar ut? Eller, ja.. Det står klart och tydligen att den inte får medtas vid flyttning. Jag sa att jag skulle ta hans, eftersom han har slarvat bort min! ååååh sur jag är.. Jag vill fan kunna se på tv hemma! Inte åka hem till mor och far och se på tv... GAAAAAAAAAAAAAAAAH!


Nej, ska inte sura ner mig. Ska se vad som finns att äta och seda sätta mig framför tvn här på Björnvägen. Där det finns kanaler att se på iaf! Sen ska jag åka hem, och mysa ner mig framför någon bra film (som vanligt). Ha en bra kväll, pusssssss!


Kommentarer
Postat av: evelina

nej det gör jag inte heller men det var faktiskt skönt idag :) bra träning med lite uppförsbackar och inte bara rakt :p kan gå där någon gång? :)

2010-09-24 @ 14:32:13
URL: http://evelinahillbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0