Like a knife in my heart

Ja, blev lite annorlunda.
Åkte till LOKA och sökte jobb där, lämnade mitt CV och de verkade intresserade. Så hoppas de ringer snart och säger att jag får jobba. Är penga-"kåt" nu när jag ska köpa egen lägenhet. Men det värsta är ju att, jag måste bli frisk. Jag har en jävla ret-hosta och hes. Snorhornet rinner på kvällarna och igen-täppt på mornarna. Fan, bort sa jag! Hur ska jag orka jobba om det är någon som ringer?? (Y)

Apropå lägenheten.. Han ska/skulle ringa sin syster idag och fråga mer om när han får köpa och flytta in i den. Han är inte den himla snabbaste, men är någon karl det? Nej just det! ;) Men nu ska jag nog hoppa i badet eller ta en dusch, sedan fixa lite. Blir film-kväll lite senare. *Smack!*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0