Onsdag

Blev en väldigt långpromenad med Lovis och Jessie. Gick i fanimej 3 timmar! Gick till hammarn, sen tog vi fjällbo hem. Vägarna va torra, våta, geggiga, sumpmark och allt. Vi fick gå offroad! ;p Men som sagt, vi tog oss hem. Är ganska slut! :) Men ska till farfar och farmor och unna mig lite smörgåstårta.. Lite iaf! :) Sen blir det idol hos en nära vän. Bra avslut på kvällen.

Och det dära mobila bredbandet som jag talade om förut. Det skulle kanske ta 2 veckor innan jag får hem det mobila... Fyfan! Det går inte fort inte! :/ Men, jag får väl stå ut. Bara jag får min boxer.... Nej, har ej fått den än. Sega Robin..! :/ Nej, nu ska jag lägga över lite filmer och sedan bär det iväg till dammshöjden.

Och ja, ni kan fortfarande nå mig på mobilen.. Helst!
Pussssssss va!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0