Onsdag

Jag är verkligen besviken och sårad när du verkligen totalt ignorerar mig och inte pratar med mig. Hur ska vi då kunna lösa saker? Du förstår inte.. Detta gör inte saken bättre. Du gör det värre när du gör såhär! Vad är det inte du kan förstå? Men jag ska ge dig tid, det ska jag. Men inte för länge.. Jag saknar och älskar dig, och jag vet att du också gör det till mig. Tror ni inte att jag självklart drömde om X inatt eller? Jo självklart. Så jag fick vakna med ett inte så glatt leénde! :( Men kan inte råför vad man drömmer om ju. Men jag vet bara att; Vou loitar!


Kan skriva lite annat också, inte bara dåliga saker.. Skulle upp vid halv 9 men somnade om. Blev sedan väckt av några andra som skickade sms till mig. Så jag tog mig en promenad med vovven, och nu är vi hemma igen och har precis ätit lite. Det som går att äta dvs. En tugga hit och dit. Men nog om det. Ska iaf ut och springa med en vän snart tror jag, annars får jag ta mig en runda själv. Tror han skulle med! :) Sen får vi se vad klockan blir om jag drar till knuthöjden eller om jag åker till gamla systemet. Ska följa med Patricia till Kumla ikväll och se när hon rider. Vet inte vem utav hästarna hon ska ha, men de är rara allihopa! :) Sen när jag kommer hem så får vi se vad som händer.. Ut en sväng kanske! Och apropå ingenting, äntligen är nytt bankkort beställt! Och så imorgon är det begravning! :'/ Svider i mitt hjärta ännu mer än vad det har gjort nu senaste tiden.. Fan, ska allt hända samtidigt?! Nej låt Sara lida, som vanligt.
 Nej nu ska jag se vad pöjken gör, så vi kan bege oss ut och vara lite nyttiga! Ha en bra dag..


Jag vet inte längre, du förstör mig när du gör såhär.
Är du nöjd nu?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0