Söndag

Jag har varit i Örebro hela dagen.. Nu jävlar har jag handlat soffa, soffbord, köksmöbler, duschdraperi, byrå och så fick jag en ny TV av min pappa.. Gud så jag älskar han lite extra mycket ibland! :) Så strax ska jag bege mig till lägenheten och börja sätta ihop allt! När Robin är klar! Han är så himla jädrans seg! Så från och med ikväll så sover bor jag i lägenheten. Men jag har en heeeeeeeeel del att göra.... :( Men det är nog värt allt. Får hjälp så.. :) Kommer ta kort sen när jag är klar. Imorrn eller något.. Men jag vet inte när jag sitter vid datorn igen, om jag har internet. Om jag beställa eget till lägenheten, eller hur man nu gör. Annars hamnar jag väl här på Björnvägen med datorn tills jag skaffat internet.. :) Men mobilen kan ni nå mig på, och det är bar att höra av er. Montering av möbler är mitt störta mål ikväll... Hjälp kan behövas. Så, hör av er.. Så hörs vi när jag har tillgång till dator och så igen! :) Ha det bra tills vidare! :)

PUSSSSSSSSSSSSSS!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0