Söndag

Ja, åter en Söndag.
Men jag va ju hundvakt, och rambo fick sova i min lägenhet för första gången. Han va jätte duktig. Och igårkväll var det Tacomys med tjejerna. Det va skönt att få vara med dom! :) Sen råkade det bli bra sent, fick 3 st extra som sov kvar inatt. Eller, ja, morse. Fick sova 3 timmar, sen ringer pappa och säger att vi ska åka 4hjuling. Och ja, det gjorde vi! Men blev inge god mat som han lovade.... :/ Får vi se när det blir.

Men sen senare får vi se vad som händer. Skulle få min boxer+sladdar idag så jag har forhoppningsvis tvkanaler senare. Men men vet ju aldrig med den där.. Ajja, det märks. Har några filmer kvar att se på isf.. Vi hörs!


Hoppas hoppas hoppas hoppas hoppas..
och jag tvivlar.....
jag hoppas..
nej vadfan, snart ger jag verkligen upp helt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0