Söndag!

I still wait!

Ja, jag fick lov att gå hem inatt. Min skjuss blev åt helvete.. Tack för den, nu är Sara ännu mer förkyld. Men, bara att ta igen sig och ta nya tag.
Idag så har jag och mamma varut ute och gått med Ronja och Rambo, blev till marken. Handlade 12 nya par strumpor. Strumpor behövs! De försvinner bra lätt! :/ Så tränade vi Ronjas psyke samtidigt bland allt folk som va nere på marknaden och så. Duktig hon va! :) Nu är jag hemma, slöat i soffan ett tag. Ska nog bege mig in i duschen tror jag. Så ska jag äntligen skriva om mitt CV, står lite saker där som inte stämmer i nuläget. Har inte haft mod till att ändra där än. Men jag måste! För imorgon ska jag leta jobb, mer jobb! Så, CVt måste vara klart i stort sett!

Men ikväll får vi se vad som händer, kanske drar ut en sväng.
Eller slår på en film hemma eller hos någon annan. Det spörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0