Torsdag

Ja, det är en svår fråga. (Förra inlägget alltså!)
Men idag sov jag fan länge, jag börjar undra varför jag sover så himla länge. Är det för att jag inte gör något speciellt om dagarna längre? Ja, tror fan det. Måste börja gå upp på mornarna... Men det är ju så himla svårt att lägga sig i tid, när man inte har någon att lägga sig med längre. Men det är som det är.

Idag ska jag söka jobb/praktik lite varstans igen.
Och sedan blir det ridning i knuthöjden. Mys! <3
Men vi kanske hörs senare, om jag inte åker hem dvs.
Pusssssssss


Kommentarer
Postat av: Emilia

sv; jag lever för fullt gumman ! :*

2010-09-23 @ 18:59:54
URL: http://miilaaaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0