Blev hon arg?

Kom hem efter jobbet igår, hälsade på Maya. Men hon låg ner i sin säng och viftade på svansen. Då tänkte jag att något inte stämde. Men jag frågade henne "ska jag leta efter hyss eller?". Jag tog av mig ytterkläderna, skorna och hängde upp väskan på sin plats. Sen släppte jag ut henne (vi har henne instängd, annars åter hon upp allt!), och då ser jag att hon hade hittat något att tugga på. Jo, det va tyvär min PLATTÅNG!!!!! :/ Då så tog jag fram den och visade för henne och sa "FY!", och hon la sig ned och förstod att det va något fel hon hade gjort. Tur det! Och jag vet inte vart hon hade hittat den dära tången heller.. Men såhår såg den ut, efter jag hade plockat ihop delarna ifrån plattången eller vad man ska kalla det... Dum Maya,  duuuuum tjej! :/




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0