Helgaaaa

I Fredags blev det lugnt, skulle egentligen ut med tydligen inte. Blev ändrade planer, men det gjorde ingenting.. Men kul hade jag ändå.
I går så blev det sällskap, utav Ica. Vi pratade och mös massa, sen så drog vi ut en sväng med X. (ingen idé vem jag säger det är, då blir det skit!) Men sen blev det hem, i lagom tid och sova.
Och idag så ska vi till mor och far för att äta, men innan det ska jag ut i skogen och promenera lite.. Vad min tjeeeej! Och sen med X&X! ;) Prata ur oss lite, tror det behövs. Men men.. Vi kan höras senare, och se om det har hänt något kul! Inte för att det brukar göra det här i Hällefors med ändå ;b

Pusssssssss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0