Resultat av klipp+färg

Hej, tja & tjenare. Ja jag vet, jag skulle ha uppdaterat och visat resultatet på håret lite tidigare. Men jag har inte riktigt hunnit med att tagit kort, eller gjort iordningr frisyren. För i fredags blev det klipp+färgning och sedan direkt ut och badat. Och hela helgen har jag varit upptagen med olika saker. Men jag ska försöka ta bättre bilder, och hitta min förbannade sladd till min digitalkamera som är helt väck. Kan inte förstå att den är borta, någon måste ju ha lagt undan den... Blir bättre bilder med den, eller så får 1 bild duga, tills jag har tagit bättre. Här;



Typ något sådant.


Jag är nu ljushårig, och lite kortare på ena sidan. Jag är inte direkt van att se mig i denna färg, men jag får vänja mig. Gör jag inte det, så får jag färga det mörkt.. Men som sagt, bättre bilder kommer senare någon gång! :) Vad tycker ni föresten? ;b Ska jag göra mig mörk, eller ha ljust?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0