Sammanfattning..

..utav min upptagna helg:
Fredag: Då kom Tolan och klippte+färgade mitt hår när jag hade slutat. Sen kom A och hälsade på, och sedan blev det åka ut till Sörälgen för att åka båt, bada & åka vattenskidor+vattenskoter. Sjukt trevligt!
Lördag: Vaknade upp, tog mig en resa till Örebro själv. Handla ett par Easytone (fast rosa/svarta) som jag har velat haft länge. Så nu blir det ännu mer träning och viktminskning ska ni veta! Kan jag promenera ännu längre. Köpte mig även 3 tröjor (det va ju rea, man va ju tvungen att handla) och ett par jeansshorts. Och även en ny handväska. Även småsaker kan göra en tjej super nöjd. Ibland kan det räcka med ett armband, eller örhängen! :) Och just ja, jag handlade på bolaget och fyllde upp "dricka" kylen också. Efter den resan, så bestämde jag mig för att åka hem. Sen blev det en kväll i Sörälgen, med god mat och hundmys. Kvällen slutade lite blandat. Jag åkte till Norrheden och va där en stund, och sen efter det blev det en sväng till R. Sandberg för att Jocke & Johannes va där. Även Maya fick träffa nya vänner, 2 han-flattisar. Sen blev det tackoch godnatt! :)
Igår (söndag): Så kom Niclas & Linus till oss, vi bestämde för att laga mat och sedan åka till Sörälgen och bada och busa där. Även A följde med dit igen. Och vi hade skit kul! Jag åkte skidor, A åkte skidor, Johannes åkte skidor, även Niclas kom upp på skidorna för första gången!! (Vattenskidor nu alltså.) Linus ballade ur.. Pussy! Men sen blev det hem, ta en promenad med A+Maysan och sedan hälsa på mina päron. Sen äntligen blev det kvällen och läggdags bra tidigt (jag va alldeles slut efter en hård helg), och tagga inför en ny arbetsvecka. Yeeeeeeey... Och hittils så harmin dag gått superbra! (:  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0