Torsdag

Idag äre lööööööööööööööön! Känns gött med nya cash på kontot. Tur så storhandlade vi redan igår, innan pengarna kom in på kontot. Och jag har betalat alla räkningar.. Så, nu är det bara föra över pengar till Johannes för boendet. Eller om jag ska betala det dära med hundkursen. Det kostar ju nästan lika mycket.. Och jag fick reda på om betalningen till HBK. (Hällefors Brukshund Klubb..?) Jag måste betala de där kronorna, för min lilla tös (Flatcoated) går inte som en brukshund. MEN, det finns ett "ungdoms"pris också. Så jag ska ta och skicka iväg ett mail till kassören på klubben.

Och ikväll så ska jag nog träna, är bra sugen. Friksis & Svettis.. Here i come again!
Och älskling, Maya är din ikväll! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0