Torsdag

Hejdär.
Har lunch nu på jobbet, så jag börjar inte förens 12.24. Men jag är kvar här på jobbet, för Maya har hundvakt hemma. Men hoppas hon klarar sig själv snart! Inte kul att ha hundvakt jämt..

Men imorgon jobbar jag bara en halv dag, för imorgon eftermiddag så ska jag och Johannes åka till Stockholm. Där ska vi hämta 2 hundburar, eller hundburar till bilen. Svärföräldrarna ska ha en, och vi en. Och varför vi åker dit va för att det va 700 kr frakt, för en bur! Och för 2 = 1400 kr! Så åker vi dit, hämtar dom och sedan tänkte vi sova kvar på hotell, och passa på att gå ut och ha lite kul medans vi är för oss själva.. Sen så älskar jag hotellfrukost, så hoppas frukosten är brutalt god när jag har längtat så efter den! Och sen hoppas jag på en helrolig kväll i Sthlm! (: hihiihihihihihhihihi!!! :D 

BBL.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0