Lördag

Hej.
Det blev en Örebro resan med Icus. ♥ Jag hittade 2 klänningar, och Ica blev småarg för hon hittade ingen. Då fick vi åka till Karlskoga för att hon trodde hon skulle hitta något där. Vi kom dit typ 10 minuter INNAN de stängde.. Men hon fick sig en rouge och läppstift. Nu kan hon bli söt igen! ;) :*
När vi kom hem från den resan så blev det en långpromenad med henne och Creamy, och jag och J är hundvakt åt Charlie, svärmors lilla terrorist.. Så nu hoppas jag han är lugn en stund, han var absolut inte lugn när han kom idag. Men go är han ändå!

Men snart så är det matdags, sen får vi se vad som händer för spännande.. Ha en bra kväll! :*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0