Lunch

Är nu hemma på lunch. Gott det var med lite mat..  Idag har jag legat i hela förmiddagen... Känns som om jag är där själv, för alla är ju borta eller sitter vid sina datorer. Har ju haft något att göra hela tiden! Men det syns ju sen, vem som har varit mest aktiv. :* Sen så hoppas jag inom kort att jag får reda på hur det blir till nyår. Förlängt eller inte... Det är frågan.


Nu har jag ätit, vilat upp mig och myst med djuren. Så nu är det dags att ge sig av till jobbet igen för att göra ett ryck. Adiós!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0