Måndag

Ja, det känns skönt att börja jobba igen.. Komma tillbaks till vardagsrutinerna och vardags-sysslorna. Idag blir det inte så planerad dag.. En promenad med lill tjejen i detta rusk och rask väder. Jävla plus grader! Vart fan är minus graderna och snövädret? Ge mig vinter, kallt och mer snö..
Jag höll på att halka omkull flera gånger när jag va ute och fick imorse. Och sen inte nog med det så vägra Maya att göra "ifrånsig" ordentligt (hon är själv hemma till lunch). Hon gick med svansen mellan benen och tittade bakåt fast vi har gått den vägen flera gånger.. Men men, tur att jag har så snäll mamma som kunde hämta henne när hon åkte hem ifrån verkstan! :* (Johannes jobbar förmiddag, därför han inte kan ta henne själv).

Ja, på Onsdag är det korpen-bowling igen och jag är INTE sugen på att spela.. Inte ett dugg taggad. Hade tänkt att gå ner och träna någon dag innan. Vi ska möta ett lag som är lite "speciellt"... Det kommer nog gå bra hoppas jag, fast iofs. Det är ju några dagar kvar tills dess! ;b Och sen vet jag ju inte ens om jag ska spela... Hinner samla mod, ork och lust tills dess.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0