Onsdag

Oj shit jävlar!
Jag vet jag skulle ha lagt ut massa med bilder på jul, julklappar, juldansen mm. Har inte heller bloggat överhuvetaget. Har ej blivit av än. Jag har inte hunnit! det har varit fullt upp med släktingar hit, och dit. Tiden har inte funnits till datorn, och bilderna ligger på nya systemkameran! Men de kommer, jag lovar. Bilderna kommer när ni minst anar det!
Men julen har varit helt okej! Tomten kom till oss alla, stora som små. Till och med våra djur hade varit snälla! ;b Jag fick; En tröja, trosor, presentkort på Anlida (massage/ansiktbehandling), brödrost och massa oengar av familj+släktingar. Av Johannes fick jag en DKNY-parfym (KLICKAHÄR) + en lotion som hörde till. Sen skulle jag även få en julklapp till på kvällen, men det skulle jag få sen. En annan dag/gång!??? Jaja, märks när det kommer ;) Så min jul har varit helt okej. Hur har din julhelg varit, och vad har ni för planer på nyår? :) Bilder kommer så småningom!

Idag så har jag inte alls för mycket planerat. Idag, imorgon och Fredag så kommer dessa dagar på jobbet vara helt döa. De flesta här på industrin är mellandagslediga, men självklart får ju inte vi vara det... Typiskt! Så jag har köpt med mig en knep&knåp tidning för att sysselsätta mig lite.
Efter jobbet så har jag endast en långpromenad på mitt schema, julmaten behöver försvinna innan resan. Det blir hårdbantning från och med nu. 27 dagar kvar, fan vad tiden går fort.

Jaja, ha en bra dag. Puss och kram på er! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0