Svar

Angående Förra inlägget om så får Ni får svar här.
Fick 2 kommentarer igår:

Joohie:
Det låter precis som att hon ska te o löpa..kan det vara de tror du?


Jessica Bergqvist
Hon kanske har urinvägrinfektion? Eller löp, hittade blod på golvet här hemma så nu löper Lovis. Och Lovis kissar dubbelt så mycket när hon löper!´


Jag svarar till er båda.
Jo, det kan ju vara så. MEN hon har kissat "mycket/fler ggr" under en längre period. Så jag har trott att hon ska löpa länge. Men de kanske kissar mycket under en period? Jag har ingen aning, har aldrig haft en tik! :) Jo, UVI (Urinvägsinfektion) har jag aningar om.. Så jag ringde vetrinären igår och frågade vad jag skulle göra. Fick även en tid, och då skulle jag ta med ett kiss-prov (ifrån Maya) och sen skulle Maya även följa med så hon fick känna och klämma på henne. Så idag vid 10.00 håller vi alla tummar, tår och tassar på att det inte är något! =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0