Torsdag

Hej på er.
Fick ur mig lite ord som behövde sägas. Jag kände liksom att det är några som behöver ta åt sig, så då får de själva ta åt sig. Dom vet nog vilka dom är.

Men idag så kommer min moster m. kusiner+katt! Ska bli så kul att träffa dom, mina små gullisar! :* Dom blir nog glad om Maya blir med efter jobbet. Så och sen på kvällen ska vi få ta med deras katt hem till oss på  Bjurvägen och se om den trivs där. Sassy får iallafall forhoppningsvis en ny vän! ;b Maya med. Så håll tummarna på att deras katt är lika snäll som Sassy! :)

Så nu vet ni vad jag ska göra idag iallafall.
Ha en bra dag. :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0