Läggdags?

Som sagt fick jag besök för ett tag sen, Jocke kom och höll sällskap. Tog oss en åktur så hans batteri i bilen skulle ladda. Men han drog för en stund sen, så nu är jag själv. Har lugnet kvar, än så länge.. Men jag tror det kommer att gå skit bra, jag måste lära mig och jag ska flytta hit på riktigt sen... Inte sant? ;p Sitter vid datorn och kikar runt lite vad som har hänt, och inväntar på att diskmaskinen ska bli klar för annars står den och piper, plus att jag kan få springa ner och borsta tänderna och fixa mig för sängen. Eller sängen och sängen, jag ska iallafall lägga mig här uppe och se på tvn. Men det som skulle vara ett allra plus i kanten just nu, skulle vara en ny säng, en stor och mysig dubbelsäng! :) Och det är inte långt kvar till det, härligt!

Men nej, nu ska jag springa ner och släcka lite på nedervåningen och göra mig klar för sängen. Hjärtat slutar om BARA 4 timmar typ. Yeeeeeeeeey.... Godnatt! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0