Dag 23 – Något som får dig att må bättre

En glad och bra film brukar lätta på mitt humör.
Annars är det nog Johannes och mina vänner som får mig att må bättre..  
Johannes, han kan verkligen komma på världens jävla korkaste ideér eller komma på något som får en att ligga dubbelvikt på golvet. Det är det som är så bra med honom, han kan göra så vem som helst kan skratta. (när han kommer på något förjävla dumt!)
Och mina vänner, nu vet jag verkligen vilka dom är. Dom gör mig glad, och jag försöker väl göra dom glada. Litar på varandra, kan prata i vilken tid på dygnet som helst. Och det är det som kallas vänskap.


NI vet vilka ni är. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0