Rolandz


Ja, de här roliga, fräna grabbarna är faktist här i Hällefors ikväll. Ca 90% av Hällefors befolkning ska väl ner dit och titta, supa sig fulla eller vara allmänt jobbiga ;D Men jag tillhör de där 10% som inte ska dit ner. Vi har ju skaffat "bebis" nu, och då fick jag lov att vara hemma. Men det gör mig absolut ingenting, för jag kommer ju må hur bra som helst imorgon. Det är nog inte så många som kommer må bra, men man mår så som man förtjänar.

Men åka ut och kika lite på alla fulla idioter blir det lite senare. Det är faktist roligt.. ;) Ciao



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0