Tisdag

Idag är det Tisdag, och jag sitter på jobbet. Försöker fördriva min tid på något sätt, så jag får väl skriva lite här. Det är svårt att hitta på någonting att göra om man inte kan eller får nå andra uppgifter. Men jag kan erkänna att detta är ju lugnet själv till skillnad mot jobbet jag hade i Nora! :)

Men idag så blir det ringa ett samtal till Sundsvall! Åh, nervös jag är. Så i helgen blir det kanske (eller förmodligen) en roadtrip till Sundsvall! :D:D Fan, älskling för vakna och ringa nu tycker jag! Jag vill veeetaaa nuuuuuu! <3<3<3<3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0