Tokan!

Ja, nu ska ni få höra mer hyss hon har gjort... 
 Förra helgen bet hon ju sönder tv-dosan, men den funkade ju som tur va. Men nu har hon kommit på fler saker..
I Måndags; Vi lämnade henne själv 2h, så kom svärmor dit. Då hade hon tuggat sönder sin hundbajspåse, i flera småbitar. Inte ätit upp dom utav bara förstört och ryckt isär småbitar.. Och sen hade hon burit ner Johannes kalsonger, om jag skulle va hon så skulle jag luktat först innan jag tog dom.. ;) Hahahahaha...

Igår (Tisdag); Så hade hon snott mina mackor, och rört osthyveln. Och osthyveln hade jag lagt i diskhon för att hon INTE skulle nå den, jooodå.. Hon kan allt! Man får fan inte ha något framme!



Men hon är sööööööt ändåååååå!! <3<3<3<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0