Dag 10 – Vad du hade på dig idag

Hade på mig? Jadu, arbetskläder?
Jag kan lättare tala om vad jag har på mig..; En klänning ifrån H&M och ett par skor ifrån dinsko. (Och underkläder förstås, men det fattar nu väl?) Och varför jag är så uppklädd är för att vi ska in till Örebro och kolla på när älsklings-lillasyster tar studenten. Och så ska vi käka med lite släkt och vänner (:

Frisyren.. Som vanligt, lite svårt att göra något annorlunda när man är korthårig.
Klänningen.
Skorna; ajajaj, lilla jag kommer nog att komma hem med ett par ömma fötter.
Men ska man vara fin, får man lida pin. Eller?




HA EN BRA DAG!!! :D:D:D Så återkommer jag när tiden och lusten finns.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0