Dag 13 – Denna vecka

DENNA VECKA:

  • Måndag: Dammsugning nere, sen pysslade lite på gården.
  • Tisdag (idag): Åt frukost, åkte till min farmor och farfar och åt lite mat.. Ska nu skriva lite här och betala räkningar. Usch, inte roligt... 
  • Onsdag: Dammsuga och städa lite mer, moppa också. Ska vara fint när vi åker, så det är fint tills man kommer hem.
  • Torsdag: Packa Packa Packa!
  • Fredag: Vakna, duscha och göra sig iordning. Mamma kör mig till stan för att möta upp älskling, sen bär det iväg till Göteboooooorg hela helgen. Blir nog även kolla på Eric Saade på lissan på kvällen.
  • Lördag: Hälsa på Johannes morbror kanske, eller så blir vi kvar i götet en natt till.
  • Söndag: Heeeeeemgång!

Sådär ser min vecka ut vad jag vet, men det kan alltid ändras. Man ska ej planera för mycket. Men såhär ser det ut på ett ungefär.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0