Kors i taket

Vilken bloggtorka det är.. Måste bli bättre på detta.
Men jag kan väl säga att vi va i gbg i helgen hos moster och kusiner. Va väldigt trevligt. På fredagen blev det liseberg och se på Eric Saade (för ungarnas skull). Och på Lördag blev det åka karuseller. Sen bara lördagsmys!(: Sen på söndag förmiddag åkte vi hem.
Sen har jag hunnit med att jobbat i 2 nätter redan, och vet ni vad. Jag räknade fel förut. Jag har bara 2 nätter kvar, sen så kommer jag bli en normal människa och vara vaken normala tider!! För vi jobbar inte natten mellan Torsdag och Fredag! YEEEY! Fan vad skönt, jag bara räknar ner alla timmar ska ni veta! :) Och sen räknar jag timmarna till när jag ska börja på Ovako, och kanske få det bättre och slippa pendla! :)

Men nu så ska Sara iväg och käka "frulle" med söt-Tolan & och sedan ska hon få fixa mitt hår. Klipp och kanske ny frisyr? Hmm, det får vi se i eftermiddag! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0