Lördag

Det blev en bloggtorka nu en stund där. Men jag ska kortfatta lite om vad som har hänt. 

Förra helgen blev det alkohol som ni förstod bland dom senaste inläggen. På Fredagen där blev det alldeles för mycket kan jag lova, för dagen efter va fan inte rolig. Usch, mådde pyton! Eller jag hade väl en enorm huvudvärk så det sjöng om det. Skulle jag rört mig för mycket så skulle Johannes få ha ringt till ambulansen eftersom mitt huvud skulle ha sprängts och det skulle vara hjärnslamsor överallt. (Mysig jag är!:)) 
Men annars va det en väldig lugn helg.. 

Men under veckan som ha varit så har det även varit fullt upp. Men all och ingenting, och skönt känns ju det. Men det har inte hänt nå större bravader som tur är.
Och denna helg.. (långhelg ju)
I torsdags till fredagen blev det åka kryssning med älsklings jobb och lite så. Kul som fan hade vi, men jag va ju bra förkyld så jag kände varken cider/öl/grogg-smakerna eller den goda maten :/ Så om man tänkte efter va det ju bara att dricka. Men nej då, så funka det inte. Men som tur va földe Patti med, och jag hade lite sällskap. Men hon försvann på kvälla där. Så jag va med älskling och dreas gäng. Haha! =)  På morgonen gick det väl ganska bra att komma upp. vi gick och la oss sist, och kom upp först. En bra resa. Man ska ta vara på tiden! 
Sen kom vi hem ganska sen t i fredags kväll. Tog det lugnt och sedan sov vi tidigt. Igår va jag och älskling till Örebro för en snabbhandel. Vi handlade en luftkonditionering eftersom det är så jävla het i sovrummet nu under sommaren. fan, jävla sommar! Sen på på kvällen va jag ute med Fredrika och vi roa oss lite. Eller vi åkte runt runt runt runt. Träffa folk och va allmänt sociala. 

Och idag så har jag tvättat min bil, Johannes har tvättat sin och nu är dom rena. Eller som ska vara det iallafall. Och vi har även startat en tvätt och hängt upp och så har vi startat en till. Idag är det full rulle på oss båda tydligen. Men det är ju bara bra, för ikväll blir det andra planer. Ikväll ska vi till mina föräldrar och äta raclette mat. Det kommer bli supergott! Det tar sin lilla tid att äta men det hör till sådan mat. Det blir ta med sig några goda drycker, samt ett gott humör. Man är ju ledig till imorgon kväll ju, röd dag imorgon! Så jävla underbart! Sen vart kvällen slutar är ingen som vet. Vet du? ;) C ya!



Såhär ser en Raclette-grill ut för er som inte vet. Finns även olika former.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0